Friday, August 20, 2010

Az alkoholról


fordítás February 18, 2008 at 9:48am



Idézet:
"Az ETR(Elme-Tudat Rendszer)-em egész ön-tudatos. Alkoholt iszom és elkezdtem kimondani azokat a dolgokat, amik nem ebből a világból valók....kérlek nézz ebbe bele. Nem azon vagyok, hogy igazoljam, miért iszom alkoholt, és meg fogom szenvedni a következményeit, de valami történik. Alapvetően felismerem a polaritás rendszereket, és kérdezem mi van kívül ezeken a polaritás rendszereken, amikor iszom. Ez egy óriási elmebaszás. Ha én nem vagyok őszinte, leplezd le. Bárcsak felvettem volna magamat, amikor beszélek, olyankor, mikor iszom. El tudod érni ezt a pontot időben és térben, hogy magad lásd ezt? Eddig még sosem voltam annyira...Tudom, Tudom! Ez csak ahogy bolondot csinálok magamból...de felismerem a polaritás rendszereket és megőrülök, mikor iszom. Nagyon, nagyon kiváncsi vagyok erről. Ez nagyon érdekes, látni mi történik az ETR-ből, ahogy öntudatos vagyok."



alkoholon, az elmének a szemszögéből - 'látszólag mindent megértesz', minden 'tisztának tűnik', amikoris nem az. A kommunikáció, amit folytatsz, egy terelés...
Az alkohol indukálja, igen - az elmét, hogy felerősödjön, ahogy az alkohol 'cseppfolyósítja' a rendszereket, hogy manifesztálja, mint az egészed, és aztán 'előlép', mintha belül elfoglalná azt a helyet, ami 'a természeted', ami áramot ad/generálja és 'feltölti' az elmét létezni - részt venni. Ebben a résztvételben mint az elme egésze az ami szó szerint 'megszáll téged', ez egy példa hogy vagy irányítva és befolyásolva az elme által - az amivé váltál - az elme igazi megnyilvánulása.


Ezt csinálván 'az alkohol elme kommunikációval' - 'feltöltöd' az egész rendszer megnyilvánulásait az elmédben és az elmeként benned és mint te magad - és kinyitja a 'pórusokat'/'elérési pontokat' belül az emberi fizikai testedben az elme tudat rendszereknek hogy jobban megnyilvánuljanak belül mint te - szó szerint az emberi fizikai test magjába, mint az egész csontváz szerkezetbe - mely azt jelenti, hogy hamarabb fogsz meghalni ahogy az emberi fizikai test sokkal gyorsabban 'használódik el', a felerősített egyesülés/egybeolvadásként és megnyilvánulásként az elme rendszerekkel benned és mint az emberi fizikai tested. Minden alkalommal, amikor ezt teszed - szó szerint kilenc hónaptól egy évig tartó időtartalmot veszel el az itteni földi élettapasztalatodból.

A kommunikáció nem más mint az elme módszere, hogy 'lefoglaljon' és megigézzen amilyen sokáig és annyira amennyire csak lehetséges, hogy folytasd a részvételed benne és ahogy az elmében vannak ezek a 'látszólag érdekes beszélgetések' ahogy folytatódik, ez annak a folyamata, ahogy az újratermelődés és egybeolvadás és egybekötés benned, mint az emberi fizikai tested, ahogy hatékonyabban megnyilvánítsa magát benned és 'az 'élettapasztalatodként' hogy irányítsa/befolyásolja az egészedet - végsősoron, hogy 'ne legyen kiút', oly módon, hogy az elme integrációja annyira kiterjedté váljon, hogy abszulút módon elnyomja, hogy ki is vagy valójában.

Azt ajánlom állj le, szó szerint, fizikailag ölöd magad.

Válasz email Desteninek:
Egyetértek. Leálltam. Nem fogom ezt újra csinálni. Valóban kibasztam magammal az ivással. Nem hasznos, nem számít mit írok. Megkaptam ezt a fájdalmat, amit sose előtte, és így ó igen, ha ezt így folytatom májkárosodásban fogok meghalni. Szörnyű félelmet és idegességet érzek, a leállás következményeként. Köszönöm a tanácsot.

No comments:

Post a Comment