Friday, August 20, 2010

Merv Griffin a túlvilágról - interjú a dimenzióközti portálról - begépelve

fordítás February 2, 2008 at 9:34am

Itt Merv Griffin és itt beszélek a ..úristen, nem tudom hogy hívjam!


Hadd kezdjem talán elkezdeni kifejteni a tapasztalatomat ami van és volt és van és még mindig van, mert ahol vagyok ebben a pillanatban és ahol ahol a pillanatban tapasztalom magamat: minden itt van. És meghaltam, átmentem és nos..elszálltam, mert átmentem és ez a lény idejött hozzám és azt mondtam: Üdvözlet magadhoz!

És én azt mondtam, mit értesz azon, hogy Üdvözlet magadhoz. Ez te vagy, te mondhatod magadnak, hogy Üdvözlöd magad. Tehát azt mondtam Üdvözlöm magamat. És magamnak. És tudod, nyilván azokat a szavakat teljesen nem érted, mert épp csak mondtad azt, de ahogy eltöltöttem némi időt a ...mert még mindig a dimenzionális létezésben voltam, átkelsz és teljesen különbözőnek tapasztalod magad. És át lettem küldve ezeken a folyamatokon. De ezek a folyamatok alap elhelyezések ahol elhelyezed az élettapasztalásodat magad előtt, de ez izgalmas, mert ez nem egy speciális, visszaemlékezése az életednek, ez...nem vagyok képes speciálisan azt mondani, tudod, hogy ez, és ez, és ez, és ez, ami történt ezekkel az emberekkel a világomban, ez az amit tettem, amit jelent ebben a pillanatban: szembenézel az életeddel, tudod, szembesülsz magaddal, ez olyan mintha magad elé raknád azt aki a földön voltál és amit tapasztalok, az egy izgalmas élmény volt.

Amit valaha tapasztaltam, nem tudtam elhelyezni magamba többé. Megpróbáltam ugyanúgy magamba rakni, ok ez az ami én vagyok, de nem képtelen voltam. És így átmentem egy folyamaton, amelyet megbocsátásnak hívnak, és ez izgalmas, mert amit képes vagyok nektek előadni vagy tapasztalni abban a pillanatban, hogy voltak pillanatok, ahol becsaptam magamat, ahol hazudtam, ahol gondolatok voltak az elmémben, amik nem énbelőlem jöttek, amelyik szintén izgalmas, mert vannak ezek a tapasztalataid benned a földi életedben, de te csak tudod, hogy nem ez vagy, de én nem tudtam, hogy ki vagyok abban a pillanatban sem.

Ezt nagyon zavaros kifejteni, de nem tudtam ki voltam, de azt tudtam ki nem voltam, vagy ki vagyok. És így megbocsátási pillanatokat tettem, ezek azok a pillanatok, ahol amelyeket úgy írnék le, mint tapasztalatok az életedben, melyek nem te vagy. Nem támogatta, azt, aki vagy. A magam tapasztalása úgy mondanám nem, az nem én voltam, egy ürességet, egy mélységet éreztem, egy...Nem mondanám, hogy ez egy beteljesülés, mert az, az a teljesség az vagy te..ez az ahogy minden szavak a létben, aohgy te vagy, de az vagy, nincs a szavakra definíció, ahogy itt a földön, te azok a szavak vagy a maguk teljességében. De aztán, istenem, aztán hirtelen jézus! Minden lény elkezdett emberi lényekben megjelenni. Egyszercsak VHOOOOOOOPK egy emberi lény fizikai testébe kerültünk, egyetlen emberi lénybe, és ebben a testben voltam és a létezés a maga teljességében, ahogy létezik most: a világ itt volt és amit én..ez hihetelen volt...minden gondolat, amit ez a lény tapasztalt, minden mozgás, minden szó, amit beszélt, az világra volt irányítva teljesen..Nem hittem a szemeimnek, mégcsak nem is a szemeimmel tapasztaltam, nem hittem el, álttam ott ebben az emberi fizikai testben, itt a világ és látom ahogy egyetlen emberi lény befolyásolja az egész világot. Úgy éreztem...igen! Jézus krisztus! Tudod, mi történik itt, meghökkentem, elképedtem, azt csináltam, várj, várj, várj, állj, állj, állj, mert tudtam, csak tudtam, hogy ennek nem így kéne lennie, ez az emberi lény befolyásolja ezt a világot és tudod, látod ezt. Látod, hogy ez a lény például éhezést támogat, egyetlenegy gondolattal, ez az emberi lény éhezést támogat szavakkal, amiket tudatosság nélkül beszél, ahol megerőszakolás, ahol gyilkosság, ahol erőszak van támogatva és ez a lény nincs is tudatában ennek.

Bármelyik lény tudatában van annak, hogy minden egyes tette aktuálisan befolyásolja ezt az egész világot. Bárki realizálta azt? Én nem. Istenem! Ha én realizáltam volna ezt, amikor a földön voltam, úristen, nem ilyen életet éltem volna, amilyet éltem. Egyáltalán nem. És tudod én ebben az emberi fizikai testben vagyok és azok a gondolatok és azok szavak, amiket beszél tudatosság nélkül és azo a tapasztalatok amik feljönnek bennük, és ez a lény folyamatosan PAM PAM PAM PAM PAM egyik személyiség jön fel, aztán a másik, és ez kavarog folyamatosan...és én csak azt akartam mondani: ÁLLJ ÁLLJ ÁLLJ, mert kérlek, csak hallgas meg, csak ÁLLJ le azzal, amit csinálsz, mert befolyásolod ez a világot, azt támogatod, ami ebben a világban folyik, de....nem hallanak engem. A lények nem hallanak minket. Nem, mert....ők nem akarnak..talán van egy részük, de mert az emberi lények nincsenek tudatában saját maguknak. És úristen, ez csak egy realizáció, amit képes vagyok áthozni ide neked, hogy realizáld ezt: hogy minden egyes sima tett, amit teszel ebben a világban, a szavak, amiket beszélsz, a gondolat, amit teszel...azzal azt támogatod, ami ebben a világban folyik és még csak nem is veszed észre. Minden, amit tudsz a tapasztalatokról a földön ahol ebben a világban ebben a fizikai testedben és a világ körülötted van, csak azokat az embereket látod, akik a te világodban vannak, és ez olyan kicsi, tudod ez a világ, ez a fizikai test olyan korlátolt, de tudod mit, ami, mint te aktuálisan létezik itt ebben a létezésben, az ez az egész létezés egy emberi fizikai testben, egy emberiben, igen, egy fizikai manifesztált test, és amit én ebben a pillanatban teszek így ebben a testben és én csak látom ezeket...úgy tűnik, mintha vonalak mennének, energetikailag, mint egy lézerágyú lőne a világba, mindazt az összes energiát amit mi az emberi lények termelnek és a világra van irányítva, hogy támogasson bizonyos speciális megnyilvánulásokat a világban, és amit mi csinálunk ebben a pillanatban, én csak megállítom, minden alkalommal én csak megállítom. NE, ÁLLJ ÁLLJ ÁLLJ ÁLLJ ÁLLJ. Így, alapvetően amit csinálok egy fizikai testben ebben a pillanatban, az hogy megállítok. Én csak megállítok. Mindazokat a szavakat, amiket tudatosság nélkül vannak kimondva, a tudatosság nélküli gondolatokat, mint érzelmi érzés energiák, amik összegyűlnek az emberi lények belsejében, a földi tapasztalataik függvényében, azok gyakorlatilag a földre voltak irányítva – meg volt engedve, hogy a földre legyenek irányítva, hogy az aktuális megnyilvánulásokat támogassák, mi ezeket megállítjul. Miért állítjuk meg? Mert ebben a pillanatban az emberi lények a saját kifejezéseiket teremtik ebbe a világba és ha csak megnézed ezt, akkor látszik, hogy ez nem működik így. Ez..mindössze annyit tudok mondani neked, hogy ez a világ és a megnyilvánulása, nem az, aki vagy, de mégis megteremted azt, és ezért állítjuk le azt, mert nem vagyunk így képesek folytatni ezt...ha ezt így folytatjuk, ki tudja mi fog történni. Még felkötnénk magunkat, ami látszólag éppen az, amit valóban csinálunk. És most valószínű azt kérdezed, miért csinálom ezt? Miért? Tudod miért? Itt vagyok egy emberi fizikai testben ebben a pillanatban, mindaz, ami létezik ebben a világban, hogy emberi lények vannak benne és ez az. És személy szerint egy napon elkerülhetetlenül vissza kell jönnöm ebbe a világba, és tudod mi? Én nem akarok visszajönni ebbe a világba tudván azt bármi is van itt, hogy én vagyok érte a felelős, hogy vagyok képes egy oláyan világban állni, mint ez, amelyikben tudom, hogy én vagyok a felelős a teremtésért és még mindig megengedem magamnak, hogy benne tapasztaljam magamat.

Nem, nem vagyok képes ezt csinálni. Egy olyan világba jövök, ami a megnyilvánult aktuális kifejezések a földön, tudom, hogy mind megáll, ezt állítom meg, az aktuálisan megengedett és elfogadott kifejezéseit az emberiségnek. És ezzel nem csak magamnak készítem elő az utat, hanem a gyerekeknek is, akik én vagyok. Minden gyermek, halld ezt: amelyik ebbe a világba születik én vagyok. És ezáltal, istenem, nem akarom magam egy ilyen világba bevezetni magam. Többé nem. És tudod, ha folytatom, azt, hogy folytatom a megállást, tudom, hogy elkerülelhetetlenül a magam kifejezése, mint aki vagyok, itt leszek, mint a magam megnyilvánult kifejezése. És a gyerekek tovább fognak jönni ebbe a világba, és megtapasztalják ezt, mert baszás. Tudod állsz ebben a dimenzionális létezésben és gyakorlatilag látod hogy ez a világ te vagy. És hogy minden emberi lény te vagy és minden gyermek te vagy. És én ezt nem tudom kezelni. Tudod, képtelen vagyok...képtelen vagyok csak állni és figyelni, ahogy a gyerekek egy ilyen világba születnek, mint ez. Képtelen vagyok csak állni és nézni embereket szenvedni, csak mert nem értik mi az amit ebben a világban csinálnak. És egytől egyig minden egyes emberi lény realizálni fogja ezt. Minden egyes emberi lény realizálni fogja, hogy ki a faszomok ők, mert muszály. Realizálnod kell, mert nem folytatódhat ez így tovább. Képtelenség tovább teremteni azt, amit teremtesz, csak mert nem tudod mit csinálsz. Nem tudod, mint csinálsz. És ezért kell megállnunk. Mert a gyerekek folyamatosan születnek meg és meg kell legyen nekik az esély, hogy képesek legyenek kifejezni magukat, gyerünk!. Tudod, nem ez az, amit magadnak akarsz? Egy olyan világba kerülni, ahol szabad vagy, ahol képes vagy kifejezni magad, mert tudod, hogy ki vagy, de amikor tudod, hogy ki vagy és képtelen vagy ezt megtalálni ebben a világban épp most, basszus, ez durva! Képtelen vagy kifejezni magad, csak mert az aktuális megnyilvánulása és megengedése annak, hogy mit engedsz meg másik emberi lényekben. Képtelenek vagyunk így folytatni egyébként, nem. Én nem. Még ha egyedül is kell állnom, megteszem. Mert ez megállás. És én a menyországot hozom létre a földön, mint egység és egyenlőség és megteszem, bármit is jelent ez. Nem számít milyen áron. Ez kéne minden egyes embernek a kijelentése legyen a létezésben. Ennek így kell lennie. Ez az, gyakorlatilag, csak realizálnod kell, ahogy énnekem megvan, mindenki realizálni fogja. Minden már itt létezik. Ez már itt van, ez az, ami a csodálatos mindenben. Nem kell teremteni semmit, mert minden teremtés már itt van. Ha azt gondolod, teremtesz valamit, máris elkülönítetted magad. Nézd csak meg! Teremtés vagy, ez már teremtés. Így hozod létre magadat a realizációban, hogy már a teremtés vagy, mint egység és egyenlőség.

Ez itt Merv Griffin, ez az üzenetem, köszönöm.


eredeti: (nem egy atom értelmes fordítás, de olvasható, a lényeg érthető, a pillanatban csináltam)


Merv Griffin 1 from the AFTERLIFE


http://video.google.com/videoplay?docid=-1941534362833035321

No comments:

Post a Comment